piątek, 10 sierpnia 2012

Sernik z maslanka, czekolada i rodzynkami



Dzisiaj mam dla was przepis na sernik kobinowany. Dlaczego kombinowany, bo nie z przepisu. Może taki przepis istnieje, ale ja sobie wymysliłam jak zobaczyłam co mam w lodówce. Resztka maślanki resztka czekolady, 2 ostatnie jajka itd.

Wyszedł puszysty i rozplywajacy sie w ustach. wymaga ulepszeń, ale był bardziej niż tylko zjadliwy.

Pewnie jeszcze z czasem przepis zredaguje. 

Skladniki:

Kruche ciasto na spod:
2 szklanki maki
20 dag masla
1/2 szklanki cukru
2 zoltka



Masa serowa:
1 szkl. maslanki
500 gram sera bialego
1 szkl cukru
1 budyn
2 jajka
garsc rodzynek
czekolada



  • Wszystkie składniki na ciasto wrzuć do miski i dokładnie ugnieć.
  • Rozwałkuj, ułóż, rozgnieć na dnie formy :-)
  • Nastepnie do miski wrzuć ser, maślanke, budyń, żółtka oraz garsc rodzynek. Wymieszaj wszytko dokładnie.
  • W osobnej misce ubij piane stopniowo dodajac cukier.
  • Gdy piana bedzie sztywna delikadnie wymieszaj z masą serową.
  • Do małej miseczki odlóż kilka(moze z 5-6) łyżek stołowych masy serowej i dodaj do niej 2 lyzki kakao. Wymieszaj dokladnie.
  • Na koniec do naszej białej masy serowej wrzuć pokruszoną na drobne kawałeczki czekolade.
  • Masę przelej do formy.
  • Masę serwą z kakaem wyloz delikadnie lyżką w kilku miejscach. Nastepnie patyczkiem lub poprostu lyzka zataczaj ósemki lub poprostu zygraki :-)
  • Do nagrzanego do 180 stopni piekarnik wstaw sernik i piecz przez okolo 50 minut.

SMACZNEGO!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz