niedziela, 12 sierpnia 2012

Kotlety z baraniny i dużą ilością koperku



Nie dawno w ramach letnich nastrojów kupiłam dużą ilość koperku. I dodawałam i dodaję go do wszystkiego... jeszcze mi się nie znudziło :-)

Jednym z dań które przygotowałam dodając do niego niewiarygodne ilości koperku były kotlety mielone z baraniny z ryżem i koperkiem.

Wyszły pyszne i wiem, że pojawią się w mojej kuchni jeszcze nie raz.

Składniki:

500 gram mielonej baraniny
1szklanka ryżu
2 jajka
cebula
1 ząbek świeżo startego czosnku
duuużo koperku(wedle uznania)
sól i pieprz do smaku


  • Ryż ugotuj na lekko twardo.?
  • Do miski wrzuć mięso mielone, ktore nastepnie posiekaj nożem lub widelcem jak wolisz, żeby nie tworzyły się grudy :-)
  • Dodaj reszte skladników i dokładnie wymieszaj.
  • Dopraw solą i pieprzem do smaku. Ja dodałam bardzo dużo pieprzu i było pyszne, ale to juz według uzania.
  • Uformuj kotlety w dłoniach lub za pomocą dwóch łyżek.
  • Rozgrzej patelnie z niewielką ilością oleju i smaż kotlety z obu stron pod przykrywką.
  • Mam nadzieje,ze wam też zasmakują :-)

1 komentarz:

  1. Zapowiada się smakowicie ...napewno w krótce przetestuje Asieńko!

    OdpowiedzUsuń